Monday, January 01, 2007

Azam Tahun x Baper Baru

"Azam!!... jgn x berazam!.." kata geng2 aku masa aku tanya azam dowang.

so bila dah sampai kat TV/Radio/Paper sumer sebok dok tanya azam baru... aku pon berazam gak lah... dgn niat utk capai lebih dari 50%... nak improve dari pencapaian 2006 la konon.

k ni azam2 aku...

- nak cari $$$$;
- nak sapot family aku kat kampung;
- nak amek lesen keter;
- nak beli jersi LFC 2 helai (dalam RM500) - home & away - utk aku & Jo;
- nak menten BF#2 aku (dakcik 10thn yg baru setiap tahun!);
- nak ganti Dd sbg DaddyFaka yg membawa ideologi Fakaism;
dan yg paling serius...
- nak gi solat Jumaat tanpa tgk bontot dakcik kat mesjid!!!

k skrg aku bgtau camner aku nak capai azam2 tu...

1/ nak cari $$$$;
aku plan lepas dpt rizalt SPM (yg aku kondifen xkan 10A), aku nak rehat belajar setahun (minima). KAAAALO la dgn pelixnya Tuhan bagi aku dapat 10A... ok arrr.. dgn berat ati aku akan samong stadi, tapi sbb kita idop kat alam nyata... aku bajet aku dapat 5 A, & kalo giler2nyer nasib baik aku dapat lagi 2 A dari subjek Sains... so paling banyak pon 7 A. jadi, jgn tegezut kalo aku pasni citer pasal dunia kejer la plak!
... tapi, mungkin kowang tertanya naper aku yer2 nak kejer?
dah terok sgt ke situasi $ aku & Jo (& Bapak&Ummi a.k.a Paxu&Maxu aku) sampai aku kena kejer?
or Dd dah x bg ke elauns RM400 sebulan (180 aku, 120 Jo)?
Bukan sebab tu. "Parents angkat" kitowang stabil. sederhana je life, tapi aman, happy & stabil. Dd lak ada life sendiri & aku anggap elauns mcm sedekah je... ditakdirkan Dd stop bg 1 ari nanti, aku anggap aku x dapat sedekah, tu je... xde xaper, ader aku sapu!
aku x nak kejer, kalo leh nak jadi anakikan billionaire yg dok melepak je..
tapi.. macam aku cakap sblom ni... aku dah xnak berharap kat owang je. sampai bila?
tgk la azam 2006 aku, sbb aku harap kat org sgt... HABOOOK!
so demi utk bg azam2 aku sukses, kena la aku berazam yg HEAVY2 satu, utk sapot azam2 aku yg lelain tu.

2/ nak sapot family aku kat kampung;
biler aku dah kejer & dapat gaji tetap, aku plan nak sedekahkan pulak RM400 dari Dd tu pada Mak & adik2 aku kat kampung. aku x tau la samada Dd dok bg lg duit kat Mak aku (xnah tanya hal ni dgn Dd/Mak), tapi apa2hal aku rasa kalo aku pass sedekah 400 tu pada Mak, aku rasa dah banyak leh tlg dowang. aku & Jo, makan & tempat tinggal dah setel, gitu gak Jo nyer skool. so apa2 yg aku dpt sbg gaji, aku akan guna utk belanja aku & Jo.

3/ nak amek lesen keter;
ni aku kena tarik balik aku kutok KJ sbb x isap ganj (dlm post sblm ni). weqeqeqeqe... ok ar... aku kena tunggu 18 utk amek lesen... & tiba Valentine's Day thn ni (yg pasti memilukan ati... huwwaaaa!!!), aku dah pon 18! Hip2... HURRREEEEYYYYYY!!!
tapi bak kata mentor Spiderman (& diulang berkali2 oleh Dd kpd aku), "With great power comes great responsibility"... bila dah pra-DEWASA, tanggungjawab pon dah lebih. kena ready utk alam dewasa plak... masa depan... bak kata Dd, "kalo life begins at 40, don't waste 22thn sebelum life kita bermula"... & sbg permulaan, aku kena amek lesen keter. dah jumpa skoolnye... RM750 je, sampai pass. baik aku amek cepat2... silap2 sebelom Dd berjaya Dd nyer rayuan utk lepaskan lesennye yg digantung INDEFINITELY, aku dah dapat lesen sblm Dd! weqeqeqeqe..

4/ nak beli jersi Liverpool FC 2helai (dalam RM500) - home & away - utk aku & Jo;
yg ni sbenarnya aku x baper syok sgt. aku prefer kalo jersi tu owang yg bg kat aku... sebab benda tu ada iklan Carlsberg terpampang. kira aku beli iklan beer la gak, & bila pakai, nnt ada gak TokJanggut & AjiSerban yg kata aku iklan beer!.. dowang xtau ke kat Msia ada kilang Carlsberg yg terbesar di SEA? gi la bakar tu dulu! gi la kutuk PakLah...
neway, ditakdirkan aku mampu, bila aku pakai, 1 je sebabnya. sebab aku sapot LFC sejak aku dok dgn Dd.
bg aku LFC = Dd. LFC semangat kental, ada kelas, teknik mantap, amat berskil & berbakat, degil, bangga, yakin, penuh tradisi, sejarah yg dibanggakan, sentiasa aktif bergerak, mengelirukan lawan & susah nak kalah... semuanya sama macam Dd. gitu gak ciri2 negatif LFC... egoistik, menang yg hi-class tapi kalah pada yg kecik, usaha banyak tapi hasil sikit, main cantik tapi blom tentu menang... semua tu sifat2 Dd gak.
kalo thn lepas W janjikan aku hampehzzz, aku harap thn ni aku dpt capai ni tanpa bantuan sesiapa... & surprise Jo.

5/ nak menten BF#2 aku (dakcik 10thn yg baru setiap tahun!);
umum tau, Jo skrg BF aku.. FULL-TIME! & sbg BF, bila dia nak aku kena bagi. FAKAisme yg Dd bawak ngajar aku supaya x penting diri sendiri bila tiba bab sex. per2hal kena jaga kote BF kita... apa yg wat kote BF cetim, tu la kita kena wat... ANYTIME & ANYWHERE BF kita mintak. Dd jarang sgt mintak aku, tapi lepas dah bertahun dgn Dd, aku dah tau bila Dd nak aku. so sblom Dd mintak, aku dah serah body. & aku gak tau yg Dd tetap nak 10-12thn gak. & skrg aku dah jangkit dr Dd. & Jo ganti tempat aku. aku puaskan Jo EVERYTIME kote dia cetim & walopon Jo x pancut2 lagi (masih pancut kosong)... aku akan bagi Jo puas sampai dia x larat. & sebab dlm hal sex, Jo = Zain+BFZ+aku+Dd, maxudnya Jo gilerbabi sex maniac, so aku lebih dari puas. walopon pancut kosong, Jo pancut 7-8 kali SEHARI!
yup!... babi yg gila sex pon x gilababi cam Jo!...
bangun tdo (ari skool 1x, cuti 1-3x),
balik skool/lepas makan/masa mandi tghari (1x),
nak "nap" [tido ptg] (minima MESTI 1x & penah sampai 3x!),
bgn nap/lepas Tea (selalunya Jo nak lagi 1x),
mandi senja (MESTI 1x),
lepas Isya'/lepas dinner/masa homework (1x),
sblom tido (MESTI 2x! dia pancut, aku pancut, pastu dia nak pancut lagi sekali!!)
yg pelixnya Jo seolah x puas2. & yg lagi pelix, aku pon sama! mujo aku x mcm Dd/Jo... pancut 6-8x seari... or.. blom lagi kot. x tegezut kalo aku jadi Dd gak last2. skrg pon mulut, kote & jubo aku dah mcm hak milik Jo 100%. aku tido ke, mandi ke, nak gi kuar jap ke... kalo dah dia nak aku mesti bagi. & aku mcm dah jadi hamba sex dia lak... aku rela je. memang sedap icap kote Jo, kulop dah leh tarik abis... paler merah licin berkilat! mazi banyak tapi x pancut2 apa pon... kencing ada ar 2-3x aku tepaxer telan... tapi mazi/mani... x nak terbit2 gak lagi dari paip Jo yg gilababi kiut & makin panjang tu! last2, aku dah makin suka lak. icap kote x sunat yg xkan pancut! jubron, aku x suka sgt. bg aku ketat sgt. jubo kecik giler, & aku lagi suka sesekali fuck Dd. Fizan sdap gak, tapi x leh celen Dd nyer body & jubo. body kecik mcm dakcik Form 2 tapi jubo leh fuck sesedap rasa. besyyyyyyyyyyyy! neway, sbb aku perlukan kote kulop yg x pancut... aku dah sedar (& Jo dah redha) yg aku perlu dakcix 10-12thn. yg lagi muda dr Jo... utk aku tol2 puas. Jo leh fuck aku sesuka ati dia, tapi aku pancut? 69 dgn dakcix melekap atas aku!
so aku pon mintak izin Jo, utk berBFkan dakcix member SRK dia dulu. x kiralah saper... yg db & jugak yg lom tau pasal Dd, FF & db ni sumer. yg pasti, dakcik tu akan fuck molot aku masa 69 atas aku.. & Jo akan fuck dakcik tu sepuas2nya.
skrg aku dah ada ramai gak "kwn2 Jo" tu yg jadi boys aku... & skrg aku ada sowang 11thn (belen last year), sowang 10thn & sowang dakcik notty yg baru drj 3.. tapi lagi gilesex dari aku/Jo masa umo tu! bayangkan betapa sdapnye dia thn depan... PERRRHHH!!! jadi azam ni aku rasa anatara azam yg mula2 skali la kot yg aku capai! weqeqeqeqeqe...

6/ nak ganti Dd sbg DaddyFaka yg membawa ideologi Fakaism;
yg ni ngarotlah sket... & yg paling susah nak capai dlm masa terdekat.
Dd x pnah nak ngajar apa2 ideologi/fahaman/agama sesat...
tapi BG AKU, Dd ajar kitowang (FF, db, dll) tentang kesucian LOVE, & dgn LOVE... LIFE kita leh jd lebih baik. baca je lah post2 aku sblom ni. kowang mungkin ramai yg kata Dd ajar kitowg jd gay/bisex, tapi kowang kena ingat... KITOWANG YG RELA, & yg lebih penting, Dd yg jadi hambasex kitowg. xde sowang pon FF/db yg xnak/tepaxer/digogol tanpa izin. aku leh namakan minima 30 dakcix yg nak kote Dd dlm jubron dowang, aku leh namakan 30 lagi dakcix yg nak sedut setiap titik mazi/mani Dd, & aku dgn yakin leh namakan 366 owang boys (sumer db) yg xkan lupa keterreran Dd icap dowang. Kote, molot, jubron... sumer Dd THE BEST!
aku dpt jadi 10% dr Dd pon dah kira terre. Dd ada sumer faktor yg menyebelahi Dd, dari $$$$$$$ sampai la ke fizikal yg amat seswai utk jadi BF dakcix. aku lak dua2 tu jauh ekstrim dari Dd! nasib.. nasib...
tapi aku tau walopon Dd xde $$$$$$$ lagi dah, FOREVER sumer 366 db xkan leh lupa DaddyFaka. tu yg aku nak contohi. LOVE, cara & gaya Dd... amat uniq! kalo lah aku leh wat sowang adik lebih sayangkan aku - owang luar yg dok sex dgn dia - lebih dr abg sendiri (mcm Jo yg LOVE Dd lebih dr dia love aku)...
or sowang anak bencikan mak (mcm Zain), or bapak (mcm aku & Jo), malah benci kedua2 parents sendiri (mcm BFZ), tapi LOVE aku lebih dr nyawa dowang sendiri...
tu la keterreran Dd... & tu lah ideologi yg aku nak sebarkan.
Bukan Fakaism yg FF (Faka Family) anuti yg LOVE, setia & taat pd sowang Daddy, tapi Isqism yg diikuti IB (Isq Bros) yg LOVE & puas dgn sowang BigBro... mcm aku ckp sblom ni... @least, xde la buwok sgt dimata masyarakat yg tau psl aku/kitowang.
camner aku nak capai azam ni? dgn tros menjadi aku... the 1 & ONLY IsqFaka!

7/ nak gi solat Jumaat tanpa tgk bontot dakcik kat mesjid!!!
ni jugak nunjukkan tahap kerosakan akhlak makhluk yg bernama IsqFaka.... penat siot! bla tiba Jumaat, serba salah aku. aku gi mesjid kang, sure organ2 tubuh aku jadi sewel. mata aku x leh renti rayau... telinga aku x leh renti curi dengar dailog2 & tawa dakcix... & otak aku secara otomatik bogelkan dakcix yg aku nampak! maka x heranlah kalo hasilnya, kote aku pon sama diri tegak dgn Khatib yg tgh baca khutbah! SATU2nya sebab aku XLEH pakai kai kain gi mesjid! Masya-Allah!...
so yg ni la yg paling nak kena ubah & kikis buang. aku xtau lg camner nak wat... tambah lak bila aku ada azam #6 spt yg tertera diatas...

so tu lah azam2 2007 aku.
tapi spt biasa... aku mestilah ada aku nyer fevret Azam...
yup!
Azamudin Ishak... drj6... sowang dari berbelas ex-BF Jo... Jo fuck dia 2thn lepas, antara yg pertama Jo fuck kat skool. & dakcik yg aku ckp umo 9thn tu... yg aku target sbg aku nyer next BF10thn... adik si-Azam ni lah! dua2 adik-badik ni antara db yg plg Dd suka, sebab dua2 nakal & gilerbabi perangai sexy-not-bitchy!

& sbg penutup, aku dendangkan lagu Akon...
sama macam "I Wanna Love U"...
tapi ni versi XXX yg Akon wat... "I Wanna Fuck U"
ditujukan khas kepada kedua2 boys anak UncleSahak...

"I see you winding n grinding up on that pole,
I know you see me lookin' at you and you already know
I wanna fuck you, you already know
I wanna fuck you, you already know..."





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?