Friday, December 29, 2006

Persediaan SPM

Terlalu banyak yg dah berlaku...
x tau katner nak mula.

aku leh salahkan ramai owang naper ni sumer jadi... tapi yg pasti BOTTOMLINEnya aku yg bersalah!
... & aku gak sedar kenapa perlu ada "Daddy's Rulez".

W .. or lebih dikenali di kalangan FF sbg Wanfon.
Mamat ni la yg 1st sekali MESTI DISALAHKAN!
Aku tgh happy dgn BF & FF... tiba2 dia masuk dalam life aku!
& salah aku, gi layan dia.
selepas aku dah sebulan layan W, tiba2 SEMUA kata2 Dd, pesanan Dd & "Daddy's Rulez" mula jelas signifikasinya.
kenapa Dd dah pesan JANGAN INTERACT dgn adults... kenapa FF DILARANG berhubung dgn adults IRL... kenapa JANGAN SEKALI2 TERUTANG BUDI DGN ADULTS.
& sebab aku degil, aku dah musnahkan apa yg Dd bina sejak aku umo 10thn!
& yg paling seronok skali, aku... AKU - ISQFAKA, yg terkenal dgn kebijaksanaan dlm hal2 menundukkan owang, dapat menundukkan W. walopon sekadar kenal kat maya... tapi yg lebih sronok, aku ISQFAKA yg terkenal sbg dakcik yg mustahil untuk diayat/dikentong oleh adults, akhirnya tertipu dgn kata2 & janji manis W.
aku korbankan love Dd, aku korbankan life indah aku, aku korbankan masa depan aku, aku korbankan time tido & study aku, aku korbankan masa dgn Dd ...SEMUA sebab W!
kononnya dialah abang aku sepanjang hayat... PTUUUIIHHH!!! dapat je kote, terus lupa aku! nampak sangat aku sekadar pengisi ruang masa dia bercerai dgn BF lama... sementara nak dapat jubo&kote baru! mujo aku x bagi dia sentuh aku, in fact dia cuma dpt dengar suara aku je... apa2hal, memang keparat!
sumpahnya untuk sapot aku bila aku dah bukan dgn Dd, leh campak dlm lubang jamban je la. janji nak sponser aku hanimun dgn BFZ, leh campak longkang.
konon dia korban peluang utk kejer kat USA, padahal cuma pospon je. entah2 nak bagi aku rasa guilty... bukan sebab nak tunggu sampai BFZ balik. konon nak sapot aku sepanjang SPM, tenguk2 dia siap buang blog lama yg sarat pasal aku, & load blog baru... sambil mendeclare pd dunia yg dia berjubo... bgtau aku yg dia xde masa nak layan aku. dulu poyoryoryor je kutok aku citer pasal FF... tgk2 dia lagi canteeek citer teknik sex dia dgn BF baru!
yg pasti, W adalah org yg bertanggungjawab merosakkan: life aku, SPM aku, & mungkin mempercepatkan pembubaran FF.

sebab janji2 palsu W, aku bersetuju FF bubar pd 060606, SEBELUM SPM & BUKAN SELEPAS!
aku gak mintak bla lebih awal dari tarikh Dd nikah. bukan sebab aku x nak hadir wedding, supaya lagi senang aku gi tgk Dd nikah kat Tganu.
& walaupon W ada kat sana masa tu, dgn slambanya dia x nak dtg, padahal dia tau aku akan hadir, sebab aku x leh gi yg kat KL!
so tenguklah betapa baiknya ati mamat tu!
& aku gak bla pindah dari syurga aku sejak lebih 8thn lalu, sebab W! dgn impian yg aku leh tumpang idop jap pd W, aku rela tinggalkan Dd.
tapi sebab utama aku bla, aku nak kemut Jo utk diri aku sorang je. & W x halang pon aku bla. dulu dia halang & siap merayu, sebab dia gilerbabi takut dgn kaki2 Dd. tapi makin lama aku leh kesan yg macam DIA NAK AKU BLA DARI Dd! W banyak menghancurkan ati aku, impian aku, niat aku, harapan aku!
FOREVER konon... PTUIHH!!
& sebab tu FOREVER aku xkan maafkan apa yg dia dah buat pada aku!

Dd seolah dah tau benda camni leh & akan berlaku, bnyk benda yg Dd cakap tgk2 btol2 terjadi sebab aku langgar Daddy's Rulez.
Semua sebab W yg dok ari2 galakkan aku langgar rules tu, sket2... lama2 jadi banjaran.

Sejak 060606 Dd mula pindahkan sket2 barang personal ke umah ayah. leh kata 50% harta Dd kat umah Dd dibagi kat wife, Zain & RJ; 49% Dd biarkan sbg perabot utk sewa banglo 3tingkat tu sbg fully furnished. cuma 1% yg Dd bawak ke umah ayah!
in kes kowang xtau/lupa, dah lama dua2 Merc jatuh sepenuhnya ke tangan UncRobin...
& now, setiap sen dari sewa umah RM6000 pergi ke dana Zain&RJ.
akhirnya wife Dd dah diceraikan & skrg tgh kecoh pasal bayaran alimony. ex-wife mintak nafkah USD4000 sebulan(!), & Dd tgh fight utk turunkan ke RM4000.
hak keatas anak tros Dd ilang (kecuali kalo Dd nak fight kat court & SEGALA DOSA LAMA TERBONGKAR) sampai la dowang umo 18thn. bila Zain 18, dana Zain stop, Zain leh kuarkan & masukkan ke akaun dia sndiri, TAPI still xleh guna sampai dia umo 21thn! weqeqeeqeqe padan muka koboi!
neway, time tu, cuma 50% duit sewa umah akan gi ke akaun RJ, belen ke poket ex-wife.
& bila RJ lak dah 18, sumer sewa umah akan tros direct masuk ke cipap ex-wife gak. sebab???????????
Dd dah tukarkan nama pemilik umah Dd ke Zain & RJ, yg dibela oleh ex-wife.
bottomline, duit tu kira nafkah utk koboi sesat 2 ekor tu ar.
& Dd... makin papakedana!

neway, aritu...
beberapa ari sebelom rizalt trials SPM kuar, aku bawak Jo pindah ke umah Paxu aku. Dialah yg dulu bela aku jap, & dia happy giler bila aku kata nak bawak Jo dok dgn dia. dia pelik... tapi lama2 dia tau. Paxu sedar sket2...
mula dgn bila Jo dilihat bogel je dlm bilik kitowang 24jam! pastu bila Jo gi terlepas cakap yg kitowang sumer bogel kat umah Dd!!!
pastu aritu kitowang kantoi mandi berdua, & Jo dgn selamba gi cakap kat Umi (Maxu kitowang) yg kitowang selalu mandi bogel gamai2 kat pool umah Dd!!!
& last sekali bila suatu pagi Sabtu, aku & Jo tido bogel melekat aku dlm dia, & Paxu guna spare key bukak pintu bilik!!!
KANTOI BIG TIME!!!
tapi sbb Paxu a.k.a Bapak, sayang kitowang.
Paxu kuncikan & tutup pintu lek, & tanpa sound kitowang apa2, Paxu bawak family barunya tinggalkan umah yg dia sewa sejak dekat 10thn lalu. Paxu cuma paxer kitowang bersumpah utk patuh arahan Paxu: "JANGAN BAGITAU Daddy, KITA PINDAH MANA"... ditambah dgn kata2 killer: "...tu pun kalau Isq dan Jo nak kita terus sebagai satu family baru." ...
kitowang bersumpah & Dd langsung xtau pasal pindah.
cuma selepas aku dah pindah, baru aku bgtau Fiz (THE last db), & aku sure Fiz mesti xleh sorok dr Dd info tu.
yg pasti, Dd tetap Dd.
susah nak simpan rahsia dari Dd, antara kita dgn rela akan reveal atau Dd akan berjaya korek gak camner pun!

lama Dd x bg aku dtg lawat (&liwat) Dd pastu. aku ingat Dd marah giler dgn aku, rupanya sebab Fiz dtg dok dgn Dd 3bulan.
sampai la lepas 10ari BFZ balik kat Dd, barula Fiz balik Mlk, & aku dpt lepak dgn BFZ.
tapi sayangnya life kat umah ayah Dd lain. cuma dok dlm biliktido bujang Dd, yg sebenarnya stor life Dd pra-US & FF.

pastu dah start pasal Dd nak kawin. BFZ untung, tapi walau happy dah dpt 24jam dgn Dd, BFZ makan ati!
sebab walopon BFZ jadi pengapit Dd, mula dari nikah sampai sekarang, jelas idop tertekan & masih dibenci ayah Dd especially. adik & abg Dd dah leh terima BFZ, tapi bukan KK (KingKong).

neway kat Tganu amat meriah... walopon simple.
aku happy tgk Dd senyum je... Wife baru Dd pon. BFZ nampak kekok & berpeloh lg lebat dr Dd yg mmg terkenal dgn cepat berpeloh... Dd pon x peloh mcm kambingku tu berpeloh! weqeqeqeqe... xpe... yg penting menten macho! kan sayang? :-)

tapi aku takut nanti famili belah wife Dd kot2 terbau ada sesuatu yg x kena... bila BFZ tros jadi pengapit Dd sepanjang seminggu Dd hanimun!
x pernah dibuat owang! tapi saper kater Dd owang? tu la Dd...
& sepanjang perjalanan balik ke KL, aku asek pikir betapa dalam lov Dd pada BFZ!
tiba2 aku rasa malu...
tu lah lov sejati. dowang berdua amek risiko amat besar utk bersama...
BFZ x jumpa famili sejak kuar "skool khas" dulu tu, termasuk Rayer (bukan 1st time BFZ x beraya dgn parents)... tapi sebab BFZ dah 18 & xde saper leh kaco (termasuk parents BFZ sendiri), BFZ beranikan diri travel dgn family Dd!
& Dd lak, perkenalkan BFZ sbg anak angkat pd sumer belah wife Dd. pelix... tapi benar! Dd amek risiko amat besar dlm perkahwinan yg baru seminggu jagung! (x sampai setahun jagung pon!)...

neway...
wedding kat KL berjalan lancar. sama mcm yg Dd nak kat Tganu, low-key, sederhana, xde wartawan... tapi menurut Fiz kamera berkelip berpuloh gak la...
sumer db (kecuali Fiz) cuma leh dtg dgn parents, & mandangkan aku nyer parents xkan datang, aku & Jo x hadir. gitu gak dgn db yg xde famili... members sayangkawan cuma 2 owang je yg datang.
(saper nak pics wedding leh kontx aku)

3 ari pastu aku start SPM!
Hmphhhh...
tah la...
& now wat pertama kali Krismas berlalu tanpa Dd.
tapi adakah aku bertambah Islam?
aku solat ikut mud, aku fuck Jo paling kurang 2x sehari, selalunya 3.
aku dah belajar minum Tiger beer... 3tin snang2! SpecialBrew (fevret Dd) pon dah leh abih 1tin... (masuk 2.. K.O! gogol lah daku!...)
& aku dah wat antara vice yg Dd paling larang kitowang (FF&db) wat... betting bola.
tiap minggu RM20 minima, aku pastikan elaun dd bg aku (thru Paxu) RM180 sebulan dibazirkan ke jalan haram dan illegal.
& bila dah ada cash RM180 awal bulan, semestinya bajet utk ganj dah ada... RM50 sebulan & meningkat!
sebab... aku isap rokok & ganj kat lam bilik... & aku syer dgn Jo!
lepas paipon... pojek... MESTINYER! perrrhhh!... besyyyy... luper jap tgh gogol adik kandung kesayangan aku. Jo jadi bitch luar kawalan! kena bukak radio & tutup lubang bawah pintu untuk kaver sound efek kitowang! ;-p

dulu Dd pnah kata...
dakcik yg nak amek xm besar (UPSR, PMR, SPM) kena stop wat dosa bila nak xm, sampaila dpaat rizalt.
tapi aku & Jo sajer luperkan benda tu.
konon sajer nak lawan pesan Dd, or maybe nak test kesahihan la kot... tah ar.
yg pasti...
Jo yg antara dakcik 12thn yg plg bijak yg aku nah fuck, selalu dapat A masa xm penggal, top 5 dlm kelas 6Anggun...
tapi bila kuar rizalt UPSR....
yg paling bagus Jo dapat 3D...
& FAIL 2 sabjek!!!!
aku raser nak blasah Jo!
aku tanya naper???????????
akhirnya mlm tadi lepas fuck dia bgtau...
dia sronok masa xm... dia lukis katun kat kertas jawapan... dia jawab lawak2... dia cuba nak fail SEMUA!
Aku panik!...
kenapa???????????
sebab nak tarik perhatian adults & cikgu???????????
tanda Jo mintak tolong???????????
mintak diselamatkan???????????

"...Tak.. Jo takkan jadi pengkhianat Daddy..."

Aku lega sket.
"Jo love Daddy lebih dari.."
Aku tunggu jawapan... Jo x sambung. "Lebih dari Jo love abang?"
"Lebih dari yang abang ingat.."
Aku tersentak! Jo sebenarnya mengiyakan jawapan aku... sebab aku ingatkan Jo love aku lebih dari dia love Dd!... "Abis kenapa??" aku dah start nak angin...
"Sebab abang rosakkan life Jo... abang pisahkan Jo dari Daddy..."
ayat last dia tu aku dah x berapa dengar...
sebab aku dah rosakkan life adik kesayangan aku!

& x lama lagi aku lak tunggu rizalt SPM...
Nasib arhhhh...............





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?