Monday, July 03, 2006

sket pasal BF & bf tercayang (Pt 2B)

(sebelum start... bf = besfren, BF = boyfren)

Bila aku konferm jadi anak angkat Dd pada 1 April 1999 ... mungkin amat seswai kalo aku dinamakan April Fool. Dah la lahir masa Valentine's Day... bnyk lak tarikh2 utama dlm life aku yg disambut sedunia! :-p

Tapi...
aku maleh citer pasal aku sebab ni citer psl BFZ... so kita samong.

Memang aku ngaku BFZ adalah boy yg plg cool antara sumer yg aku penah jumpa. Kdg2 Zain pon x secool BFZ. Bila ko dgn dia, xde benda yg ko rasa leh halang apa saja benda notty yg ko nak wat. Bila aku tanya BFZ camner dier leh gitu konfiden... BFZ kata role model (idola mithali) dier adalah Dd. Sebab BFZ leh rasa yakin dgn aura Dd, then kitowang yg dekat dgn BFZ pon dah dapat aura yg ada pada BFZ.

BFZ adalah boy yg jenis cukup menarik... ko rasa mcm ko x kan nak pisah dgn dia bila ko dah kenal dia. BFZ amat simple, dtg dr famili sederhana, serba kekurangan & perlu berebut segala2 kat umah antara adikbadik. PC ada 2 pon x cukup sebab BFZ ada 1 abg (Maza), 2 akak & 1 adik Laki. so leh bayangkan fras BFZ sebagai anak tgh. Parents yg manjakan anak sulung, anak2 pompuan & anak bongsu... BFZ tercicir dlm famili nya. Cian BFZ.

Jadi bila aku start dok dgn Dd, BFZ otomatis jadi abg aku, Zain & RJ jadi adik aku. aku happy gila sebab x pernah ada abg seloving BFZ. aku gak dah jarang teringat psl Jo & adik2 aku yg lain, sebab Zain yg secara rasminya BF BFZ, adalah jugak sexpartner aku.

aku enjoy dgn dowang berdua... tapi aku enjoy gila dgn Dd. camner dgn dowang sekalipon, xkan sama dgn Dd. tapi aku rasa macam terkoyak dek 3org. bukan jubron terkoyak duh!~~~ hati!

yg paling aku kurang lov semestinya Zain.
sebab? tah... banyak sgt...
.. Zain anak emas ayah angkat aku.
.. Zain anak matSaleh yg makin lama aku kenal makin jelas kekereqan dier.
.. Zain terlalu kaya utk aku rasa selesa.
.. Zain jenis suka sex BDSM. Bonded-Dominated-Sado-Masochism Sex. ikat2, jadi hamba, bagi sakit & disakiti.
.. Zain SUKA GILABABENG sex (difuck & memfuck) ayah sendiri, assuming Dd benar2 ayah dia la.

tapi yg paling aku x suka, Zain anggap SEMUA boys Mly sbg objek sex.
bg Zain dia terlalu jambu utk "boys say 'No' to". bg dia, dia leh ajak sesaper je boys Malay utk pojek dgn dia. pelik tapi benar, aku x pernah tgk lagi boys Mly yg maki/herdik/hina bila Zain approach 1st time, x kira dlm public or tempat lengang.

kalau Zain betul minat, busuk2 dia akan dapatkan kontek number. Skrg Zain dah nak 16, Zain terlalu bahaya utk terus tinggal kat Msia. aku doakan dia balik kampung secepat mungkin sebelum ramai dakcix Mly yg cair kat dia. mujo la dia dah x "gorgeous" mcm 2-3thn dulu. kalo x aku rasa aku pon akan terus cair kat Zain.

Zain memang suka boys Mly. bg dia, kita nyer bau hanyir x meloyakan, mcmana bau hanyir boys kafir (sbb kita x makan babi). Zain lak jenis yg suka buat benda pelik/kotor kaitan sex... so sbb tu la kut dd x galakkan Zain dgn kafir. so bagi Zain, selain dari aku ni BF dd, aku gak jadi pemuas nafsu dia. Yg tu memang aku suka gila.... cuma kadang2 bila dia terlebih naik syeikh, Zain leh jadi brutal gak. so bila tiba kat sex dgn Zain, aku berbelah bagi. nak buat takut x tahan... x buat rasa rugi! so aku relakan... lagi pon Zain lagi muda... & utk menyelamatkan jubo2 dakcix, mmg pon rulez Dd... O.Y.A. .. Only Younger Ask. Yg lagi muda je leh mintak nak sex & pilih partner... yg lagi tua tunggu je la sampai laku. :-)

so aku pon selalu ah dgn Zain. selalu 3some dgn BFZ & kdg2 kalau dd larat dd join 4some. kalau larat? ye la... syarat nak beramai2... "E4A" Enuff For All. cukup utk semua. maxudnya kalo rasa kote tu cuma larat nak layan sekuntum jubo je, or jubo kita larat nak layan sebatang kote je... x yah la nak berangan nak orgy 3some, 4some ni sumer. jawab nya kena gogol bergilir2 sampai ke pagi ar! :-p
neway, bila dah selalu dgn Zain aku dah mula rasa x enjoy ganas2 ni. maklumla kan aku ni gentle... x brutal. so leh akat setiap kali lepas dgn Zain aku akan ngadu kat BFZ. lama2 aku & BFZ jadi kamcing giler. sebab BFZ faham perasaan aku & aku rasa aku pon leh faham dgn perasaan BFZ gak.

tapi aku dgn BFZ x dapat aman lama. sebab sejak aku kat sana aku tgk mcm PG (pompuan giler - mak BFZ) mula pandang serong dgn dd. sampai skrg kitowang x fhm, tp setiap kali PG dtg amek BFZ, x sampai 24jam ayah BFZ akan antar BFZ balik ke umah dd. aku tanya BFZ dia x tau, aku tanya dd, dd xnak bgtau. lama kelamaan, BFZ dah start lari sendiri je tiap kali di amek balik oleh PG. sebab dok lari2, life mula la BFZ dicengkam oleh PG. BFZ start ponteng skool setiap kali PG bawak dia balik, & last2 PG terpaxer bg dia dok dgn dd supaya BFZ ke skool tiap2 ari.

then... masa umur 11, PG rentikan skool. supaya BFZ kena pisah dgn dd. PG masukkan dia ke asrama skool agama kat Klang. nama je skool agama... masa tu la BFZ kena kacau masa tidor. sama macam aku kena... parking. alor bontot bila dah dirasa senior sekali masa BFZ nyenyak, senior nak buat lagi sekali. bila BFZ x bagi, senior tu (Zainal Abidin - form4) cuba nak jubron! BFZ melawan & kena sepuk sekali sebelum senior parking ganas celah kangkang bawah telo & selamba pancut kat cadar BFZ! esoknya BFZ pek brg2 & lari dgn 1 beg sarat pakaian. BFZ terus ke ofis dd kat KlanaJaya (KJ). BFZ secara rasmi mulakan lifenya sbg Runaway.

sebab dd terlalu sayangkan BFZ, lepas BFZ ceritakan sumer pd dd, dd bg perlindungan secukupnya. mula dari tu la hidup dd dihantui PDRM.

2 MINGGU selepas BFZ lari, PG buat repot kat PDRM. DUA MINGGU. 14HARI. Alasan? sebab dah tau yg BFZ memang ada dgn dd. 1 pagi tu, kul 8 lebih, loceng dingdong umah dd dibunyi bertalu2! kat luar umah ada sorg pakcik badan besar, dgn moto Jaguh. aku & Zain dah gi skool pagi tu. cuma dd & BFZ yg ada. rupanya pakcik yg dtg tu adalah Sjn PDRM. PG repot yg BFZ lari dr skool & dd sorokkan BFZ. dd ceritakan apa yg jadi pd Sjn tu. Sjn cuma nasihatkan dd supaya kontek parents BFZ or hantar balik BFZ kalau dia buat lagi. dd bgtau dd terpaxer cayer kata2 BFZ & beri perlindungan yg BFZ perlukan.

Pendek citer:
Sjn hantar BFZ balik umah.
Nama dd ada dlm rekod PDRM sbg pemberi perlindungan kpd Runaway bwh umo.
Malam tu jugak, PG hantar BFZ ke asrama tu balik utk dikekahkan lagi oleh Zainal Abidin.
Alasan... PG bgtau PDRM yg Dd yg ajar BFZ utk reka citer kena kacau dgn dak form 4 yg nama Zainal Abidin tu! bijak2!
bayangkan... ko kena parking, ko lari dr hostel tu, dd bg perlindungan, pastu dd dituduh balik, & yg paling bangsat lagi sial... PARENTS x cayer cakap ko & hantar ko ke hostel balik, utk diparking lagi!

x sampai 2 ari...
BFZ lari terus!

waktu tu dd ada sewa apartment kat KL. kat situ dd buat ofis dd gak.
nak x nak, dd amek BFZ dok dgn dd. lantakla apa org nak kata...

so selama 8 bulan dd & BFZ. LAPAN BULAN!
8 bulan dd kena menten 2 rumah & famili.
dd ulangalik antara umah & apt tiap2 ari.
BFZ x dapat diskoolkan sebab dd xde surat beranak BFZ.
mcmanapun BFZ diperkenalkan sbg anak sulung dd.
BFZ cakap walaupon dorg terpaksa hidup susah & cuma ada benda2 asas saja, tapi itulah saat2 paling indah & manis dlm hidup BFZ. aku pelik. aku cuba faham perasaan BFZ. aku berkongsi dd dgn Zain dlm mahligai indah... BFZ dpt dd utk dirinya sorg kat tempat serba kekurangan. cuma ada CC & dd, tp tu dah cukup utk bg BFZ happy, teramat sangat.

aku sedih... dikala aku & Zain bermewah, BFZ terpaxer berenggang dgn kitorg.
dd diekori dan selama 8 bulan dd elakkan dr terbongkar rahsia katner dd & BFZ lepak.
masuk bulan ke-9, dd dah x amek langkah menyorok lagi dah. dd macam nak dikantoi. dd seolah biarkan diri & hideout diketahui org & PDRM.
x sampai seminggu, PDRM sampai. dgn van, dgn 2 keter... parnets dd & PG ada sekali. termasuk pakcik dd yg jugak Deputi Supritenden PDRM!
apartment dd diserbu!

dd didakwa menculik. BFZ meraung dengar, peluk dd xnak lepas.
dd digari. PG tersengih riang.

kat balai, giliran PG lak bengang.
mula2, kes terpaksa dibuang. sebab xde langsung bukti yg dd culik BFZ.
BFZ langsung x salahkan dd apa2, cuma PG yg dimaki hamun depan PDRM! sebab x nak percayakan kata2 BFZ pasal kena kat hostel.

sejak tu la, PG hilang anaknya. dd jadi musuh ketat PG. sebab dd berikan love, trust & care yg x berbelah bagi pd BFZ.
dd korban life (kes culik leh kena penjara seumur hidup!), gadai maruah (dimalukan depan public & PDRM), digari (badi!!!), dihadap ke mahkamah sebab PG dengki tgk FF happy...
semuanya aku dah tgk dd buat utk BFZ.

bagi aku itulah cinta sejati.
x ada yg lebih murni dari cinta seseorang yg bukan dari keluarga kita, tapi rela bergadai nyawa demi cinta. rela dihina demi cinta.
owang senang cakap, tapi bila time buat, x ramai yg sanggup.

depan mata aku sendiri aku nampak bukti... "sayang lebih dari diri sendiri".

tu lah pengajaran paling tulus & suci dari dd.
aku dah tgk mcm jenis parents, famili, adik-beradik, lovers, BFs, besfrens, cikgu, ustaz... tapi aku belum jumpa sowang yg ada ciri2 yg ada pada dd. love dd bukan kecik. love dd mudah disalaherti. love dd kdg2 x leh nampak sepintas lalu... bila kita renungkan KENAPA dd buat sesuatu, baru kita faham. baru hati kita tersentuh... baru sedar sedalam mana & sejauh mana love dd.

love tu gak lah yg melimpah2 sampaikan BFZ pon terbawak2 tempiasnya. sebab tu lah mudah sgt kita nak love BFZ ... & dd.

sebab tu la aku love BFZ gak.
gamai yg kata BFZ terlalu liar, terlalu ikut ati, terlalu degil, terlalu malas...
tu tuduhan2 owang bengong, bangang, bongok, bahlol, biol & bodoh.
kelemahan BFZ cuma 1, LOVE dd sepenuh jiwa.
dosa BFZ cuma 1, x dilahirkan sbg anak sulung or bongsu.

mungkin gamai yg kata dd jahat...
sama jahat macam BFZ.
tapi tu amat subjektif.
sama mcm perang... dua2 pihak ada sebab, ada matlamat, ada alasan.

yg amek pandangan dari 1 pihak, x layak nak bagi hukuman.
yg dpt info dr dua2 pihak, tapi masih nampak kejahatan bg segala yg menentang arus... pon x layak dok kat panel juri. utk AF layak la kot...

dd selalu pesan kat kitowg, jgn setakat ikut ckp ramai, jgn tgk luaran je...
guna otak. fahami sebab. berlaku adil.

aku bukan nak halalkan dosa dd or BFZ or FF... cuma sekadar nak bagitau.
kalo yg baca ni dah ada anak, jadikan kitowang ni contoh. jgn sampai anak sendiri menagih love dr org luar. kalau dpt kat dd, jadi db or FF, kira leh syukur gak lagi sebab selain dr sex, dd adalah manusia contoh.
dapat kat BFZ, aku yakin BFZ leh love & jaga sebaik & sehebat dd jaga kitowang.
dapat kat Zain, or even aku...
wallahu'alam.

tu la BFZ, segala yg baik pada BFZ dtg dr dd, segala yg buruk dtg dr parents dia.
Si TuaBotak (TB) aka bapak BFZ, xnak amek tau psl anak2. cuma tau buat anak, disiplin kan anak & kerah kejer mcm buruh.
Si Pompuan Gila (PG) aka mak BFZ, tau ngangkang kuarkan anak, masak x reti sebab bz kejer je, tau tinggal anak utk dibela mak mertua yg gila2 tua, & salahkan sumer owang lain bila anak spoil or jahat.
Maza aka abg BFZ adalah contoh hasil PG manjakan anak sulung. PMR teruk... 1 C, yg lain D or F! bila dd x bagi motor sbg hadiah PMR, Maza ayat PG supaya belikan gak... masa NAK MASUK FORM 4! x penah aku dgr dpt motor masa form4 selepas dapat rizalt PMR cam puki!! masa form5, moto exiden mak beli baru! SPM lingkup DUA KALI! skrg umo 26 x kejer, x belajar, ngangkang kat umah isap ganja & bawak balik BF, or menonggeng kat umah BF (yg jugak ex-BF dd!) melayan ice!!!
... tapi bg parents BFZ, dd yg bersalah!

itula nasib dd, tula nasib BFZ.

kalo ko x rasa sedih & simpati pada BFZ, ko bukan manusia.
kalo ko xde apa2 perasaan love pada BFZ, bnyk lagi benda yg ko lom tau.
kalo ko rasa ni dah cukup perit, ni baru cerita sampai tahun 2001.

apa yg menanti BFZ sejak episod 8 bulan + dgn dd, x patut dialami oleh dakcik yg baru masuk 13thn!

tapi saper kata dunia ni adil... x pernah adil.
cian dd...
cian BFZ...
cian FF...





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?